piątek, 13 lipca 2012

Korektor pod oczy w pudrze? Benefit po raz pierwszy...

Na Benefit do tej pory tylko patrzyłam.
Ładnie wyglądał ale miłości nie było.

Do teraz...
Moją uwagę przyciągnęła niepozorna kuleczka.
Po wstępnym macaniu odkryłam, że korektor pod oczy w pudrze.
Podobno nie jest to nowość ale ja wcześniej go nie widziałam.

Forma bardzo ciekawa bo nie zawsze mam czas rano rozcierać korektor w płynie.
Kolor też mi pasował.
Pomyślałam, że spróbuję. 


Zestaw zawarty w puszeczce to korektor i mała miotełka.
Zaczynam dzisiaj testy!

Dodatkowo zgarnęłam błyszczyk z Paese. 
To mój pierwszy kosmetyk tej firmy ale po pierwszym teście chyba ostatni.

Znacie ten korektor?
A może inne firmy też mają takie wynalazki?

4 komentarze:

  1. Jestem bardzo ciekawa tego cudeńka:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Testuje odkąd kupiłam, recenzja już wkrótce :)

      Usuń
  2. nie znam i chyba mnie jeszcze nie ciagnie do prob;p czekam na twoje odczucia;p

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...