środa, 11 lipca 2012

Naked 2

Dorwałam na allegro i nie zastanawiałam się ani chwili!

Mam swoją własną...


Czekałam na nią z utęsknieniem bo Naked była dla mnie za ciepła.

Naked 2 jest idealna. 
Kolory umożliwiają wykonanie każdego makijażu.
Lusterko jest wygodne, dołączony pędzelek da się używać.
Błyszczyk mógłby nie mieć ryjka ale nie będę się czepiać.


Podoba mi się, że zmienili opakowanie.
To jest solidne i się nie brudzi.

Już się nie mogę odczekać pierwszego makijażu!

Macie Naked 2?
Co o niej sądzicie?

5 komentarzy:

  1. Ja mam 1 i uwielbiam czesciej siegam po te cienie niz po moja paletke z cieniami MAC, do moich niebieskich oczu kolorki pieknie pasuja, ale opakowanie w 2 o wiele bardziej wydaje sie praktyczne, choc to zamszowe wyglada bardziej luksusowo:P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Fakt wizualnie lepsza jest jedynka. Ja mam oczy brązowe i lepsze dla mnie wszystko co zimne.

      Usuń
  2. eee a ja chyba znalazlam taka opcje jak dodajesz komentarz jest takie cos SUBSKRYBUJ POCZTA EMAIL i jak to nacisniesz to na poczcie ci sie pojawiaja nowe komentarze pod danym postem u danej osoby sprobuj sobie a ja na cos odpowiem:D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Faktycznie jak dodałam komentarz to się pojawiła informacja że będą odpowiedzi na mail przychodziły :)

      Usuń
  3. Mam tylko nadzieję, że będzie się równie dobrze sprawować jak wygląda :)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...