wtorek, 10 lipca 2012

Idealia

Poszukiwanie idealnego kremu jest zmorą większości, moją także.
Może dlatego moją uwagę tak przyciągnęły reklamy Ideali z Vichy.

Akurat kończył mi się krem więc postanowiłam spróbować.


Co obiecuje producent?

Idealna skóra - to możliwe!

Więcej niż krem przeciwzmarszczkowy. Pielęgnacja nadająca skórze idealny wygląd.

Od 1. miesiąca :

  • Jednolita struktura (pory zwężone, wyrównana powierzchnia)
  • Równomierny koloryt (zmiany pigmentacyjne i naczynkowe zneutralizowane)
  • Zmarszczki wygładzone 


Przyznam, że jestem niezwykle zaskoczona. 
Krem faktycznie daje radę!
Idealia pięknie wygładza skórę i ujednolica jej koloryt.
Nie sprawia, że pory znikają ale twarz wygląda zdecydowanie lepiej.

Zmarszczki... no cóż, nie mam ich na tyle żeby ocenić to wiarygodnie.

Idealia ma lekką konsystencję i jest bardzo wydajna. 
Pachnie świeżo, trochę kwiatowo.
Ten zapach jest dla mnie bardzo relaksujący.


 Dobrze się wchłania i nie zostawia tłustego filmu.
Duży plus za to, że nie zapycha.

Używam go tylko na noc. 
Ja posiadam wersję do skóry mieszanej.

Macie swoją Idealię?
 

4 komentarze:

  1. raz kupiłam krem vichy i okazał się bublem jak ich mało. jakos nie mogę się do tej firmy przekonać:/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też tak miałam ale po użyciu próbki postanowiłam kupić. Kiedyś Vichy mnie uczulało teraz jest ok :)

      Usuń
  2. ja dostalam w prezencie urodzinowym ale czeka na mnie w niemczech jeszcze mi go rodzinka nie wyslala:( a ze bagaz mialam pelen to zdecydowalam sie go zostawic, ale mam nadzieje ze u mnie tez da rade:) ps blad sie naprawil wiec z mila checia dodalam do obserwowanych blogow:)
    Pozdrowki Ania.:)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...