niedziela, 8 lipca 2012

MAC Heavenly Creatures

Jak zapowiedziałam tak pokazuję :)
Kolekcja mineralna/minerałów jest w MAC co jakiś czas.
W zeszłym roku zafascynował mnie tylko jeden cień i róż.

W tym roku było dużo gorzej...

Cienie, róże, pudry z Heavenly Creatures niesamowicie przyciągają wzrok. kilka mogłabym mieć tylko po to aby się na nie patrzeć!
Zwyciężył rozsądek i wybrałam dwa kolory które będę używać.


Cienie z tej serii są bardzo wydajne i za każdym razem dają odrobinę inny kolor.
Są świetne na sucho i na mokro.
Tych jeszcze nie używałam ale mam nadzieję, że będą równie dobre jak zeszłoroczne.

Róże nie przypadły mi do gustu (na szczęście).
Jednak zachwyciły mnie błyszczyki i pomadki.


Kolory są bardzo neutralne ale jednocześnie mają w sobie to MAC-owe coś, co sprawia, że nie można koło nich przejść obojętnie.
Astral i Meteoric mają piękne delikatne drobiny.
Galaxy Rose jest bez drobin.


Szminki wybrałam dwie.
Zdjęcie robione wieczorem i nie oddaje koloru.
Teraz widzę, że podpisałam zdjęcie odwrotnie.

Venus to piękny delikatny kolor różany. Ma delikatne drobiny.
Cut a caper jest morelowo-koralowa?
Jak dla mnie jest to jaśniejsza i łatwiejsza do noszenia wersja popularnej Watch me simmer.

Zabieram się do testów!

Spodobało się Wam coś w kolekcji MAC Heavenly Creatures?

5 komentarzy:

  1. niestety zdjecia totalnie nie oddaja ich kolorow z cieni podoba mi sie earthly:) na szpinki wlasnie te 2 mam ochote ale chyba sobie daruje choc jeszcze raz pojde im sie przyjzec:) a kupilam poki co tylko MSF w kolorze Star wonder z mysla o zastosowaniu jako roz do policzkow i OMG niesamowity jest:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cała kolekcja jest warta uwagi. Mnie MSF przeraża wielkością, ale może kiedyś :)

      Usuń
    2. ma 7g za ta cene sie oplaca bo roze mineralne kosztuja raptem 5 euro mnie a maja 3gr a normalnie roze maja 6 czy 7;]

      Usuń
    3. mialas do czynienia mozze z rozem fleur power jak mozesz odpisz na moim blogu:) nienawidze tego ze nie ma opcji pokazywania odpowiedzi na komentarze;p

      Usuń
    4. też bym chciała taką opcję

      Usuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...