czwartek, 19 kwietnia 2012

Zakupy w Yves Rocher i Rossmannie

 Dzisiaj szybka notka zakupowa. W zeszłym tygodniu wpadłam na małe zakupy do Yves Rocher i Rossmanna


 Kupiłam nowości z granatem - maskę i żel pod prysznic.
Nowy krem pod oczy. Jak się pomiziałam tymi kuleczkami po ręce to nie mogłam go nie kupić.
Żel do twarzy dostałam gratis - to jakaś przedpremierowa próbka.

W Rossmannie upolowałam:


 Moje ulubione chusteczki do demakijażu Alterra.
Sól do stóp, maskę do stóp w saszetce i jednorazową kurację do dłoni peeling i maskę.
W końcu skusiłam się na olejek Alterra - teraz zastanawiam się jak go używać :P.
Kupiłam też maseczkę dotleniającą - jest to maska do której ciągle wracam, muszę napisać jej recenzję :)

Jak stosujecie olejki Alterry? 
Macie jakiś ulubieńców drogeryjnych do których wracacie?



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...