środa, 11 kwietnia 2012

Energetycznie czyli Clarins w roli głównej

Na początku marca pokazywałam Wam zakupy produktów Clarins. Po miesiącu użytkowania muszę stwierdzić, że zestaw jest warty uwagi.





Jest to seria energizująca, wybrałam krem oraz tonik.

Na stronie Douglas znalazłam takie zachęcenie do produktów:

 Tonik wake-up booster:
 Napój energetyczny dla skóry oparty na składnikach roślinnych o właściwościach pobudzających. Odświeża i tonizuje. Skóra pozostaje miękka i gładka.

  • Działanie: nawilżające
  • Rodzaj skóry: skóra normalna, skóra mieszana, skóra sucha 
  • 125 ml kosztuje 85 zł
Krem energizujący: 
Krem nawilżający, który widocznie zmniejsza niedoskonałości młodej skóry aby wyglądała zdrowo i promiennie. Dzięki zawartości witaminy C oraz przywrotnika Twoja skóra napełniona jest energią i blaskiem trwającym cały dzień.
  • Działanie: nawilżające
  • Rodzaj skóry: skóra sucha, skóra normalna, skóra mieszana 
  • 30 ml kremu kosztuje 85 zł


Krem jest bardzo przyjemny w używaniu. Stosuję go wyłącznie na noc. 
Konsystencja jest dość gęsta, krem pięknie pachnie i bardzo szybko się wchłania. Jest to krem po który chętnie sięgam wieczorem.
Nie zauważyłam zmniejszenia niedoskonałości ale skóra jest wyraźnie odżywiona i wygładzona.

Nie podoba mi się to, że krem jest bardzo niewydajny. Dzisiaj dotknęłam dna i wydaje mi się, że krem wystarczy mi do końca miesiąca.
Dwa miesiące w odniesieniu do ceny kremu to bardzo krótko.
Na pewno kupię krem ponownie, jednak będę starała się go kupić w jakiejś promocji bo cena regularna jest za wysoka.



Tonik jest produktem który równie dobrze się wchłania i równie pięknie pachnie. Podobnie jak w przypadku kremu jest to kosmetyk po który się chętnie sięga.
Przy tym produkcie wydajność jest całkiem niezła. Po miesiącu używania codziennie rano zużycie jest widoczne ale tonik starczy na długi czas.
 Za radą konsultantki nalewam kilka kropel na rękę i rozprowadzam na twarzy.
Sądzę, że gdybym używała płatków zużycie byłoby zdecydowanie większe.

Tonik ładnie ożywia skórę i budzi ją. Dobrze współpracuje z kremami i podkładem.
Jeśli tonik nadal będzie się tak dobrze się sprawował kupie go na pewno - nawet w cenie regularnej.

 Oba kosmetyki wpisuję na listę hitów!


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...