sobota, 7 kwietnia 2012

Glossy Box!

Wczoraj z samego rana zadzwonił kurier!!! Ku mojej wielkiej radości bo bałam się, że przyjdzie jak już wyjdę do pracy. Muszę zmienić miejsce dostawy tak aby kurier dostarczał pudełko do pracy.

No ale miało być o pudełku.
Mówiąc krótko, o mało nie odfrunęłam z radości jak zobaczyłam zawartość!


Dla mnie idea pudełek to testowanie kosmetyków których: nie znam, nie kupię bez próbowania, nie kupię bo są drogie...
Drugie pudełko Glossy box spisało się równie dobrze jak pierwsze!





Co mnie tak zachwyciło?

- DERMALOGICA MultiVitamin Power Recovery Masque
O tej firmie wiele słyszałam. Są to jednak drogie kosmetyki i dlatego cieszę się, że mogę przetestować tą maskę do twarzy.

- GALENIC żelowy olejek do demakijażu twarzy i oczu Argane
Ciekawi mnie konsystencja która ma zmieniać się w mleczko. Nie miałam nigdy nic z tej firmy więc jestem podwójnie ciekawa.

- KRYOLAN Classic Lipstick
Nigdy nie miałam możliwości kupić produktów tej firmy. Dużo o nich czytałam i były to recenzje pochlebne.
Mam kolor różowy z czego bardzo się cieszę (czerwieni która była w innych pudełkach po prostu nie używam).
 Kolor jest mocny (zgodnie z trendami). Pięknie wygląda wklepany lub pomieszany z innym kolorem pomadki (ja nałożyłam na nią syrup z MAC i efekt był genialny).



- PAT&RUB relaksujące masło do ciała
Tu również radość bo od jakiegoś czasu chodzę koło tych kosmetyków ale jakoś nigdy ich jeszcze nie kupiłam.

- SANOFLORE lekki miodowy krem do twarzy
Nigdy nie miałam nic tej firmy i cieszę się, że mogę przetestować krem.

- AQUA SLIM suplement diety wspomagający odchudzanie
Dla jednych coś do wywalenia ale dla mnie coś do spróbowania. Jestem w trakcie zmieniania nawyków żywieniowych  (dzięki term line jem mniej słodyczy ale właśnie mi się skończyło opakowanie). 
Staram się zmniejszać wielkość posiłków i mam nadzieję, że ten preparat się sprawdzi.

Bardzo mnie cieszy ta subskrybcja i nie mam zamiaru z niej rezygnować. Jest ciekawie, z pomysłem i bez problemów.

Czemu piszę bez problemów zapewne wiecie. Kiss Boxa nawet nie chce mi się w tym miesiącu komentować. Żałuję jedynie, że jeszcze jedno opłacone pudełko przede mną :(

A jak Wam się podoba Glossy Box?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...