czwartek, 26 kwietnia 2012

Makijaż brwi - niezbędnik

Jestem wielką fanką podkreślania brwi, mam bardzo ciemne włosy i dość ciemne brwi.
Jednak noszę okulary i podkreślone brwi nadają twarzy charakteru.
Używałam do brwi wielu produktów, kredek, cieni, wosków itd...

Obecnie udało mi się wypracować niezbędnik który jest idealny i niezawodny!


1. Najpierw przeczesuję brwi czystą szczoteczką od mascary, zostawiłam sobie taką kilka lat temu i świetnie mi służy.
2. Nanoszę na brwi cień z MAC w kolorze Brun. Modeluję wybrany kształt i grubość.
Robię to przy pomocy pędzelka z Inglota.
Cień Brun ma kolor jak na zdjęciu, bardzo naturalny brąz.



3. Utrwalam brwi żelem z Delii. Genialny produkt za naprawdę przystępną cenę.
Szczoteczka jest wygodna, jednak ja ocieram nadmiar produktu o brzeg opakowania zanim przeczeszę nią brwi.


Taki makijaż brwi trzyma się cały dzień idealnie.

A jakie są Wasze sposoby na idealne brwi?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...