środa, 5 października 2011

Projekt denko cz. 3

Pora na kolejną odsłonę projektu denko. Nazbierało mi się już sporo pustych opakowań :) A tak na marginesie jestem zaskoczona ilością kosmetyków które zużywam, myślałam, że jest tego mniej...



1. Lakier Wella - Wellaflex Hydro Style. Lakier jak lakier. Miał nawilżać - nie nawilża, ale to było do przewidzenia. Poziom utrwalenia - bardzo mocne, nie do końca się zgadzam bo utrwala przeciętnie. Ogólnie jest to lakier jakich wiele i raczej nie wrócę do niego. Pojemność to 250 ml, cena ok 12 zł.

Jako następcę kupiłam lakier w sklepie fryzjerskim, zobaczymy czy da radę :)

2. Krem pod oczy Yves Rocher - Serum Vegetal 3. Jest to krem do znacznie dojrzalszej cery niż moja. Wybrałam go bo miał redukować zmarszczki i cienie pod oczami. Radził sobie z tym całkiem nieźle. Był wydajny i nie uczulał. W normalnej cenie bym go nie kupiła bo jednak nie działa tak oszałamiająco jak zapewnia producent, wybrałam go gratis za pieczątki więc nie narzekam ;)
Pojemność to 15 ml, cena ok 70 zł

3. Szampon i odżywka z The Body Shop - seria bananowa. Bardzo dobre produkty, na pewno jeszcze nie raz je kupię. Szampon dobrze myje, nie plącze włosów i nie uczula. Odżywka ładnie wygładza i nawilża włosy. Kupiłam je dodatkowo w fajnej promocji, kup jeden drugi 50% taniej.
Pojemność to 250 ml, cena 19 zł.

4. Olejek pielęgnujący pod prysznic Nivea. Fantastyczny produkt! Nie wysusza, dobrze myje i jest dość wydajny. Nie zawiera SLS co jest dla mnie dużym plusem. Dzięki zawartości olejku skóra jest nawilżona i nie trzeba się już maziać balsamem.
Na pewno kupię ponownie!
Pojemność to 200 ml, cena ok 13 zł.

5. Płyn micelarny z Vichy 3 w 1. Zużyłam już jakieś 3 butelki tego produktu jednak tylko dlatego, że w super-pharm jest często na promocji po 20 zł. Zmywa makijaż bez problemu jednak nie jest wydajny. Nie uczula ani nie podrażnia oczu.
Jeśli będzie kolejna promocja to pewnie kupię ponownie.
Pojemność to 200 ml, cena regularna to 44 zł, w promocji ok 20 zł.

6. Masło do ciała i peeling The Body Shop - seria cytrynowa do skóry normalnej i suchej. Uwielbiam te kosmetyki! Pięknie pachną, świetnie nawilżają i są wydajne.
Są też drogie :/. Kupuję je zawsze na promocjach. Tutaj są wersje miniaturowe.
Pojemność to 50 ml, cena 20 zł 
(kupiłam w promocji wybierz dwie miniaturki i trzecia gratis)

7. Szminka nabłyszczająca Avon - kolor Nectar. To miało być połączenie błyszczyku i szminki i owszem było. Szminka nawilża, pięknie pachnie i ma ładne opakowanie. Kolor, cóż wybierałam z katalogu więc jak zawsze niezbyt trafiłam. Jednak dzięki temu, że kolor był transparentny dało się ją nosić.
Pojemność to - nie wiem, nie pisze na opakowaniu, cena ok 12 zł

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...