czwartek, 6 października 2011

Inspiracje - granat

Bardzo lubię granat, mam w tym kolorze ubrania, dodatki itd... Jednak w makijażu jakoś nie udaje mi się go przemycić. 

Mam jeden liner z Catrice (ten granat) który im starszy tym jest lepszy :)

Jednak zawsze chciałam jeszcze czegoś innego. Robiłam kilka podejść do granatów ale po roztarciu na dłoni wydawało mi się, że dadzą efekt podbitego oka.

Wczoraj czytając nowy numer Elle zachwyciłam się artykułem o granacie w makijażu!
Zaciekawiło mnie to, iż matowy granat na powiece powinno się połączyć ze srebrem na dolnej. 

Dodatkowo wskazane są  korektory pod oczy z różowym pigmentem. 

Spodobał mi się również pomysł z dodaniem do takiego makijażu różu bardziej rozświetlającego policzki niż nadającemu kolor. 

Tą kombinację przetestuję na pewno! 

A do tego mój ukochany już od kilku sezonów granat na paznokciach. 
Mój typ to Golden Rose kolor 340.




A Wam jak się podobają granatowe trendy na jesień?

1 komentarz:

  1. ja też bardzo lubię granatowy kolor :) w ubraniach uwielbiam łączyć go z białym kolorem- zawsze wygląda się ładnie :) a w makijażu rzeczywiście też rzadziej go używam. Ale mam kilka kolorów z inglota do przyciemniania kącików oka :)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...