niedziela, 2 października 2011

Biedronkowe zakupy :D

Tyle się nasłuchałam i naczytałam o cudach kosmetycznych w biedronce, że mając na uwadze kończący się zmywacz podreptałam do niej w celach wywiadowczych :D

Jestem dość sceptycznie nastawiona do Biedronki, oczywiście wiem, że za grosze można kupić czasem perełki więc postanowiłam spróbować. 

Kupiłam wychwalany zmywacz i nadprogramowo żel micelarny.
Zmywacz ma pojemność 200 ml i kosztuje 3,39 zł (specjalnie zachowałam rachunek!)
Micelarny żel BeBeauty ma 150 ml i kosztuje całe 4,99 zł!

Jak dla mnie to świetne ceny, widziałam jeszcze warte uwagi chusteczki do demakijażu. Słyszałam jeszcze, że balsamy są świetne. Jednak najpierw potestuję te dwa kosmetyki. Nie ukrywam, że opis tego żelu zrobił na mnie wrażenie, zobaczymy jak w praktyce ;)

Recenzja pojawi się w po testach.

A Wy lubicie kosmetyki z Biedronki?

1 komentarz:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...