piątek, 7 października 2011

Jak dobrze wyprać pędzle?

Pędzle są coraz popularniejsze i wiele z nas ma ich całkiem spore kolekcje. Nie wyobrażam sobie makijażu bez pędzli i staram się bardzo dbać o moje skarby :). 
Dotychczas używałam do prania pędzli szamponu dla dzieci, było to całkiem dobre rozwiązanie. Mam też płyn do czyszczenia pędzli z Inglota. Jest to jednak badziew straszny! Sam alkohol, i do szybkiej dezynfekcji jakoś męczę go powoli. Jednak jakiś czas temu oglądnęłam fantastyczny filmik xbebe18 o czyszczeniu pędzli i za jej radą kupiłam mydło organiczne.

Za tą wielką butlę zapłaciłam 26 zł.

Efekt? Genialne!!!! Jeszcze nigdy nie miałam tak dobrze wyczyszczonych pędzli. Są delikatne i świetnie rozprowadzają makijaż.

Mydło ma wygodny dozownik.

Nie ukrywam, iż na zakup zdecydowałam się po usłyszeniu argumentu, że olej kokosowy świetnie myje i dzięki temu, iż pędzle są lepiej wyczyszczone to na twarzy wyskakuje mniej niespodzianek. 

Jak na razie to działa!

2 komentarze:

  1. kurcze a moje pędzle dalej brudne.. :D muszę też coś kupić na nie. ale ja tego mydełka nigdzie nie widziałam niestety.. :/ gdzie go można dostać??

    OdpowiedzUsuń
  2. Można kupić w sklepach z kosmetykami ekologicznymi lub ze zdrową żywnością. Ewentualnie w internecie.

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...