poniedziałek, 25 marca 2013

Dr. Hauschka, Krem do twarzy z melisy

Ponad pół roku temu miałam lekki zwrot kosmetyków pielęgnacyjnych w kierunku tych bardziej naturalnych.

Przyznam, że moja skóra nie zareagowała wielkim WOW!
Część produktów była średnia, w części przeszkadzał mi zapach.
Jednak wśród kosmetyków Dr. Hauschka znalazłam krem naprawdę warty uwagi.


Krem zamknięty jest w wygodnej tubie z zakrętką.



Co obiecuje producent?
Regulująca i matująca pielęgnacja na dzień dla cery mieszanej, wrażliwej
Krem do twarzy z melisy Dr.Hauschka pomaga wrażliwej cerze mieszanej powrócić do zdrowej równowagi i uzyskać zadbany, matowy wygląd. Głównym składnikiem tej wartościowej kompozycji jest melisa, której harmonizujące działanie znane było już od średniowiecza. Razem z wyciągami z karotki i przelotu pospolitego (odmiana koniczyny) łagodzi nerwową i zaczerwienioną skórę. Jej przetłuszczające się partie stają się na powrót matowe i rozjaśnione, a partie suche odzyskują właściwe, głębokie nawilżenie. Ten regulujący krem ze wzmacniającym oczarem werginijskim i łagodzącą stokrotką wyrównuje obraz skóry mieszanej i czyni ją jednolitą i gładką.
Skład tutaj

 I obietnice spełnia!
Krem wspaniale łagodzi skórę. Jeśli jest zaczerwieniona czy podrażniona on w mgnieniu oka uspokaja skórę. Zapewnia piękny matowy wygląd skóry nie przesuszając przy tym. Miałam wrażenie, że faktycznie strefę T matuje a pozostałą część twarzy nawilża.
Nie zapychał i przy długotrwałym stosowaniu nie powodował, że skóra świeciła się jeszcze bardziej.
Bardzo dobrze współpracował z podkładami i z bazą pod makijaż.


Krem ma lekką ale treściwą konsystencję. Szybko się wchłania i pomimo lekko żółtego koloru nie barwi skóry. Ma też piękny zapach. Nie potrafię go opisać ale bardzo mi się podobał.
Produkt jest wydajny. Tubka 30 ml wystarczyła na ok 3 miesiące.


Jest to jeden z najlepszych kremów jakie miałam i z pewnością do niego wrócę.

Znacie ten krem?





5 komentarzy:

  1. Nie znam tego kremiku, od Haushki mialam tylko rozany, ale byl za ciezki...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie miałam różanego więc ciężko mi porównać. Jednak ten jest w moim odczuciu z tych lekkich.

      Usuń
  2. zainteresowałaś mnie nim :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Skład mi nie odpowiada ;] Szkoda, bo klikałam w link z myślą o kupnie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A co dokładnie? Przyznam, że na składach to ja się wcale nie znam :/

      Usuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...