niedziela, 10 czerwca 2012

Nowe zakładki

Nadszedł czas na post bez zdjęciowy :)
Moja kolekcja zaczyna się rozrastać do rozmiarów wcale nie adekwatnych do przeprowadzki jaka mnie czeka za dwa miesiące więc idąc za ciosem ogłaszam prawdziwe denko!
Wiele dziewczyn zwróciło uwagę, iż projekt denko znacznie odbiegł od pierwotnej formy.
U mnie siata pustych pudełek i pudełeczek wywoływała bezkarne poczucie, iż mam zielone światło na zakupy...
Tak więc postanowiłam systematycznie spisywać moją kolekcję (aby uświadomić sobie ogrom problemu nieco bardziej).
Dodałam nowe zakładki:
Moja kolekcja - czyli aktualny stan posiadania
Denko - produkty wytypowane do zużycia
Wymianka - kosmetyki których nie używam i chętnie wymienię

Co jeszcze nowego się pojawi? 
Zapowiadana paczka z Alle Drogerii i z apteki internetowej (zapałałam miłością do olejku Nuxe).

Trzymajcie kciuki.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...