poniedziałek, 11 czerwca 2012

Glossy Box - czerwiec

Podobnie jak większość z Was mam mieszane uczucia co do tego pudełka. 


Ale po kolei:

1. BM Beauty, sypki róż mineralny
W zasadzie nie mam tu nic do zarzucenia. Jest to kosmetyk dla mnie nowy, sama bym po niego nie sięgnęła i na dodatek ma piękny kolor.
Cena za 4 g to 40 zł, w pudełeczku jest miniatura 1 g.
2. CLARENA, luksusowy krem mikrokolagenowy z multipeptydami.
To również fajny produkt po który bym nie sięgnęła. Chętnie sprawdzę jak na mnie działa, jednak dopiero zimą. Na lato może być za ciężki.
Opakowanie kosztuje 82 zł za 50 ml, w pudełeczku jest miniatura całkiem solidna bo 30ml.

I to tyle radości.

3. TONI&GUY sól morska w sprayu.
Cieszyłabym się gdyby nie pełnowymiarowy produkt stojący w łazience. Jednak myślę, że ta pojemność będzie idealna na wyjazdy.
Produkt w cenie 40 zł za 200 ml, w boxie buteleczka 75 ml.

4. TSO MORIRI organiczne z naturalnymi ekstraktami Mydło Kibica
Nawet nie chce mi się przepisywać. Nie lubię mydeł i już. Uważam, że taki produkt nie powinien się znaleźć w pudełku. 
Produkt pełnowymiarowy w cenie 16 zł za 100g i tyle mamy w kostce.

5. YVES ROCHER pogrubiający tusz do rzęs Sexy Pulp Czarny
To już w ogóle porażka. Ta marka jest powszechna, dość tania i rozpromowana na maxa. Nie wiem dlaczego ma trafiać do pudełka które ma dawać kosmetyki po które same nie sięgniemy lub są drogie albo trudno dostępne.
Tusz ma 9 ml za 49 zł, w boxie 2,5 ml.

I dodatkowo zapach LOEWE który z przyjemnością potestuję.
 
Co sądzę?
Początkowo byłam rozczarowana, bardzo rozczarowana. Po obmacaniu boxa cieszę się z różu i kremu Clarena.
Spray i zapach również się przydadzą.

Reszta to porażka. Mam nadzieję, że ekipa Glossy wyciągnie z tego wnioski. 
Miałam rezygnować z subskrypcji ale poczekam na kolejne pudełko :P

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...