niedziela, 10 czerwca 2012

Haul, spory...


Dzisiaj kilka słów o nowościach w mojej kosmetyczce. Przez ostatnie dwa miesiące sporo mi się tego nazbierało.

Czekam jeszcze na jedną paczkę i odwyk kosmetyczny!!!

Najpierw napadłam na Sephorę. 
Pierwszy raz...


Krem do rąk Pat&Rub dostałam za darmo, MUFE było na -20% a na resztę miałam sporą zniżkę :D

I drugi...


Meteoryty chciałam od bardzo bardzo dawna. Zakończyłam duży projekt w pracy i w nagrodę kupiłam sobie :D. Na usprawiedliwienie dodam, że była zniżka przy zakupie 3 produktów -20% każdy. No jak mogłam nie skorzystać?

Biochemia Urody


Wstępnie powiem, że nie zachwycają mnie te kosmetyki.

Z Victoria's Beauty 
urzekły mnie nowe lakiery OPI i coś nie coś z China Glaze



Internetowe zdobycze:





Rossmann:



Lakier jest bardzo kiepski :(


W The Body Shop 
aktualnie jest moja ulubiona promocja Kup trzy najtańszy gratis.
Dodatkowo dostałam w prezencie misę w której są pokazane kosmetyki :)


Dodatkowo w Super Pharm kupiłam szampon do pędzli, olejek do skórek i pensetę (ja nie wiem jak ja to robię, że wykańczam pensety w średnio pół roku).

Dalej Stenders...
Przy zakupach powyżej 100 zł peeling o wartości 60 zł gratis.


I na koniec...
MAC


Skończyłam uzupełniać paletę. Zdjęcia całości wkrótce.


 Uzupełnienie zapasów. Kończy mi się Blot Powder i cielista szminka.


 

Błyszczyk zastępujący mój ukochany z Vipera, kolor prawie identyczny.
Cielista szminka to Hue. Udało mi się również dostać Hot Gossip na którą polowałam już od kilku miesięcy.


Czekam jeszcze na paczkę z Alle Drogeria i...
Ogłaszam trzy miesięczny odwyk od zakupów!!!!!
Zaczynam od jutra (:P) 10.06.2012!!!!!


5 komentarzy:

  1. Wow, ale odchudziłaś portfel. Czekam na swatche, recenzję i w ogóle co się jeszcze da:) Jaki numerek Aqua Cream kupiłaś? Widzę ,że wzięłaś bezbarwną konturówkę MUFE- bardzo przydatna:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kupiłam nr 2 (czaiłam się na niego już od grudnia).

      Usuń
  2. meteoryty chetnie bym rowniez wyprobowala:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Warto poprosić o nałożenie w sklepie bo na niektórych podobno nie działają.

      Usuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...