sobota, 30 czerwca 2012

Filtr idealny (jak dla mnie ;))

Nie jestem filtromaniaczką. Mam bardzo jasną skórę i z racji mojego pracoholizmu słońce raczej mi nie straszne.
 Wiem, posypią się gromy ale zawsze zwracałam uwagę na filtr do ciała a twarz musiała się zadowolić podkładem.
Większość kremów z filtrem bardzo bieliła, zapychała lub świeciłam się po nich jak psu nie napiszę co...

W tym roku postanowiłam zadbać bardziej o ochronę przeciwsłoneczną!

Firmę Clinique znam i lubię. Dodatkowo filtr wyglądał zachęcająco. Postanowiłam spróbować.


Oto co obiecuje producent (źródło wizaz.pl)

Wzmocniona wersja City Block. Krem ochronny na dzień tzw. miejski. Chroni skórę twarzy przed zanieczyszczeniami i promieniowaniem słonecznym - UVA i UVB - SPF 40. Do stosowania na krem pielęgnacyjny lub zamiast podkładu jako krem tonujący. Nie wysusza skóry, zapobiega świeceniu, przedłuża trwałość makijażu. Można go używać również jako kremu tonującego. Idealny pod makijaż. Produkt beztłuszczowy, szybko się wchłania, testowany dermatologicznie, nieperfumowany. Idealny do najbardziej wrażliwej cery, można go stosować bez ograniczenia wieku. Deklarowana ochrona UVA/UVB jest osiągana przy ilości filtra 2 mg/1 cm2 skóry.


Krem zapewnia dość wysoką ochronę przed słońcem i jego zgubnym działaniem.
Bardzo dobrze się wchłania, nie do matu ale nie świecę się po nim zbytnio.

Filtr ma lekki kolor, jest to bardzo jasny odcień - dla mnie idealny.


 Bez problemu się rozprowadza, delikatnie tonuje nie zostawiając smug.
Ja mam co kryć więc nakładam po nim podkład. Plus za to, ze się nie roluje!

Filtr nie zapycha co przy innych zdarzało mi się notorycznie.

Cena to ok 70 lub 80 zł za 40 ml.
Jak na ogromną wydajność kosmetyku niezbyt wygórowana. 

A Wy jakich filtrów używacie?


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...