czwartek, 15 września 2011

Jesienne i zimowe lakiery do paznokci

Są kolory lakierów które uważam za typowo jesienne/zimowe oraz wiosenno/letnie. W chłodniejsze dni zazwyczaj noszę ciemne paznokcie, z kolei latem lubię jasne odcienie kości słoniowej lub różu.

Lakier który noszę tylko w bardzo zimne dni to OPI - Lucerne Tainly Look Marvelous
Jest to ciemny srebrny metaliczny lakier. Świetnie kryje i trzyma się długo. Dość ciężko się zmywa, ale to jak każdy lakier z drobinami.
Nie gęstnieje i nie rozwarstwia się.
Jest to pierwszy lakier OPI jaki kupiłam i bardzo go lubię.

Kolejny lakier który bardzo lubię to OPI - Siberian Nights. 
Piękny ciemny fiolet, w sztucznym świetle prawie czarny. Tutaj również konsystencja jest idealna, ładnie kryje ale po kilku dniach tak jakby troszkę matowieje i wymaga zmycia.
Kolor zimowy ale w lecie używałam na stopy.

OPI - You Don't Know Jacques! to idealny kolor taupe
Świetnie pasuje do koloru mojej skóry i jest to odcień który noszę cały rok.

Robiąc to zdjęcie myślałam, ze dam mu szansę ale jej nie wykorzystał. Kolor bardzo mi się podoba w buteleczce ale na paznokciach jest straszny. Wydaje mi się, że to po prostu kolor nie pasujący do mojej skóry i tyle.
Pewnie sprezentuję komuś :)

Lakiery OPI mają pojemność 15 ml i kosztują 49 zł (Sephora i Douglas) lub 25 zł - 35 zł w sklepie Victoriasbeauty. Najczęściej zamawiam je tam bo jest po prostu taniej.

Oczywiście nie ograniczam się do jednej firmy ;). Wśród moich ulubieńców są również:
Przepiękny ciemny granat z Golden Rose, kolor 340. Używam go cały rok. Idealna konsystencja, przyzwoita trwałość, wygodny pędzelek i super cena - ok 5 zł za 12,5 ml.

Catrice z limitowanej kolekcji Out of space - kolor C04 Moonlight Express.
Kolor morsko - granatowo - zielony. Piękny metaliczny kolor wyglądający inaczej w każdym świetle. Wygodna aplikacja, dobra trwałość. Cena to 9,90 za 9 ml.
Lakier Maybelline - pisałam o nim tutaj
i na koniec lakier z Sephory, kolor to chyba L33
Piękny brudny róż, jeszcze nie testowałam ale świetnie wpisuje się w trend makijażu w jednym kolorze - mam już taką szminkę i cień.

2 komentarze:

  1. kolor taupe jest piękny :)chyba mój ulubiony..

    OdpowiedzUsuń
  2. Kuferek Lili,
    kolor taupe jest o tyle fajny, że pasuje do wszystkiego i wygląda ciekawiej niż lakier nude :)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...