czwartek, 22 marca 2012

Tag: Muszę to mieć!

Zapraszam Was dzisiaj na tag: Muszę to mieć!
Do zabawy zostałam zaproszona przez rozczkam, za co serdecznie dziękuję :)
I zapraszam na Jej bloga!





Oto zasady:
1. Napisz kto Cię otagował i zamieść zasady.
 2. Zamieść banner tagu i wymień 5 rzeczy, które znajdują się na twojej liście kosmetycznych zakupów. Wymień rzeczy, które zamierzasz kupić, bądź te, które chciałabyś mieć.
 3. Staraj się myśleć kreatywnie i nie przepisywać odpowiedzi od innych.
 4. Krótko wyjaśnij swój wybór. Możesz także wkleić zdjęcie każdego kosmetyku.
 5. Zaproś do zabawy 5 lub więcej blogerek.

Moja lista wygląda następująco: 


1. Seria Macadamia Oil. Tyle już o niej czytałam, że sama nie wiem czemu jeszcze nie stoi w mojej łazience. 
Chętnie sprawdzę czy na mnie też będzie tak dobrze działać.

2.  Odzywka Aussie. Jest naładowana różnymi nieciekawymi rzeczami ale mem nadzieję, że ujarzmi moje puszące się włosy.

3. Słynne jajko. Tak wiem, gadżet ale mnie się podoba i chcę go przetestować. Najchętniej wersję cytrynową. Czekam tylko, aż wykończę swoje mazidła do ust.




4. Konturówka bezbarwna! Chciałam od dawna i ostatnio wyczytałam na blogach, że jest w Polsce! Zniknie z mojej listy mam nadzieję dzisiaj ;)

5. Cienie w kremie z Make Up For Ever. Podoba mi się kolor nr. 2 (piękny kolor taupe) ale obiecałam sobie, że kupie jak skończę Paint Pota z MAC. 


Taguję: 
jako, że większość odpowiedziała już na tag to do zabawy zapraszam:
Lila 

i inne blogerki które mają ochotę i ciekawą listę :)

2 komentarze:

  1. Dziękuję serdecznie za otagowanie:) Wkrótce postaram się umieścić odpowiedź:)
    A odżywka z Aussie również mnie kusi:)

    OdpowiedzUsuń
  2. O tak, Macadamia Oil tez bym chciala :-))
    Mialam Aussie, zapach rewelacja i nic poza tym ;-)
    Cien w kremie MUFE mam niebieski..nie wiem czemu nie wzielam jakiegos nudziaka/brazu, wtedy chociaz bym uzywala hehe.

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...