poniedziałek, 27 lutego 2012

Podręczna kosmetyczka

Dzisiaj krótki post o mojej kosmetyczce która znajduje się w mojej torebce. Jakoś nie wyobrażam sobie, że mogłoby jej nie być - chociaż czasem zdarza mi się jej nie spakować dlatego mam zawsze w małej kieszonce w torebce jakąś zapasową szminkę lub błyszczyk.

W kosmetyczce mam same niezbędne rzeczy :)
- puder matujący, aktualnie Blot Powder z MAC
- korektor, aktualnie też z MAC
- szminka której użyłam danego dnia przy makijażu rano - na zdjęciu Art Deco nr. 22
- pędzel do pudru, ja mam pędzel do różu Essence - sprawdza się idealnie


- obcinacz do paznokci i pilniczek, nigdy nic nie wiadomo ;)
- pudełko na tampony
- krem ochronny Bambino, uniwersalny do rąk, ust itd...
- próbki zapachów
- pomadka ochronna, teraz mam Oeparol o smaku borówek (nie dajcie się, nie ma smaku ani zapachu borówek - w ogóle koło borówek nie stała :/)
- żel dezynfekujący do rąk


Całość prezentuje się tak:


A co Wy nosicie w podręcznej kosmetyczce?

2 komentarze:

  1. Ja właśnie jestem na etapie komponowania mojej podręcznej kosmetyczki z mazidłami. Coś słabo mi idzie w jej stworzeniu, ale Twoja jest naprawdę inspirująca

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się :) Dochodziłam do niej jakiś czas, kiedyś nosiłam duuużo zbędnych rzeczy ale stopniowo eliminowałam to czego nie używałam.

      Usuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...