sobota, 27 sierpnia 2011

Projekt denko cz. 1

Odkąd pojawił się projekt denko, jestem jego wielką fanką! Kiedyś gromadziłam niesamowite ilości kosmetyków i niestety większość z nich lądowała w koszu po upływie terminu ważności :(. Obecnie staram się kupować kosmetyki dopiero gdy któryś mi się skończy. Oczywiście pojawiają się czasami buble, wtedy oddaję je komuś lub jeśli kosmetyk jest strasznym niewypałem to wyrzucam. Jednak staram się tak dobierać kosmetyki które kupuję aby je wykorzystać.
W sierpniu udało mi się zużyć ich dość sporo :)
1. Peeling morelowy ultra oczyszczający - Soraya.  
Jest to bardzo dobry kosmetyk! Ma duże drobinki ścierające i jest idealny do cer mieszanych. Oczywiście obietnice producenta są mocno na wyrost, produkt nie zmniejsza porów ale za niewielką cenę ok 13 zł otrzymujemy aż 150 ml solidnego peelingu. Używałam go co drugi dzień przez ok 4 miesiące. Teraz mam inny peeling ale z pewnością do tego wrócę!
2. Peeling do ciała gruboziarnisty, dojrzała maracuja - Joanna
Produkt ma piękny zapach i na tym jego piękno się kończy. Drobinki są spore ale jest ich bardzo mało. Dla osób lubiących delikatne peelingi będzie ok, ale ja lubię mocne ścieranie :). Jak dla mnie to raczej żel pod prysznic z drobinkami peelingującymi niż peeling. Producent wymyślił wygodne opakowanie, peeling jest w butelce która stoi na zakrętce więc łatwo produkt wydostać. Kosmetyk bardzo niewydajny, użyłam go jedynie kilka razy. Może i dobrze bo przynajmniej nie męczyłam się z nim. Kosztuje ok 6 zł za 200ml.
3. Balsam do ciała, trawa cytrynowa i bambus - Wellness & Beauty (marka Rossmana)
Jestem fanką maseł do ciała, jednak na upalne dni postanowiłam kupić coś lekkiego i świeżo pachnącego. Zapach jest cudny! I znowu na zapachu się kończy :/. Balsam miał nawilżać, podobno zawiera masło shea (którego się nie mogę doczytać w składzie...) i glicerynę (tą już znalazłam) - jednak nie nawilża! Badziew totalny! Nie kupię więcej. Balsam kosztował ok 7 zl za 200 ml.
4. Żel do mycia ciała - Babydream (marka Rossmana)
Fantastyczny produkt! Nie zawiera SLS-ów więc nie wysusza skóry :) To dla mnie najważniejsze. Ma przyjemny zapach, wygodną pompkę i jest bardzo wydajny. Butlę 500 ml używałam codziennie przez 6 miesięcy, co przy cenie ok 10 zł jest dla mnie bardzo dobrym wynikiem! Będę używała innych żeli jednak naprzemiennie z tym.

Uzbierało się tego dość sporo, tak więc kolejna porcja opisów jutro. Zapraszam :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...