czwartek, 13 czerwca 2013

Bioderma, Sensibio Kremowy żel pod oczy


Przeglądając gazetkę Super Pharm zwróciłam uwagę, że w super promocji jest kremowy żel pod oczy z Biodermy.

Miałam ten kosmetyk, zdjęcia siedziały w katalogu oczekującym ale na wszelki wypadek przeszukałam bloga i wszystko wskazuje, że o nim jeszcze nic nie napisałam.
Może dlatego, że jest to kosmetyk ani dobry ani zły.


Krem znajduje się w popularnej dla tego typu kosmetyków tubce.
Wygląd opakowania typowy dla Biodermy.


W środku ryjek który dozuje idealną ilość kremu (żelu).


Konsystencja jest super lekka. Krem jest przez to niesamowicie wydajny.
Kosmetyk szybko się wchłania i delikatnie nawilża.

Ja używałam pod podkład. Podkład idealnie się na nim rozprowadzał.
 Na noc był dla mnie zdecydowanie za lekki.  
Jako, że moje przestrzenie pod oczami domagają się treściwych kremów a na dzień wolę takie rozświetlające spojrzenie, do Biodermy nie wróciłam.

Polecam jeśli szukacie delikatnego, lekko nawilżającego kremu.

2 komentarze:

  1. ech mnie on koszmarnie uczulił, dobrze, że sobie o tym przypomniałam bo już miałam go dobrać do zakupów w SP;)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...