sobota, 1 września 2012

Czas na zmiany!

Moja cera jest bardzo kapryśna. Mam problemy z wypryskami ale jednocześnie bardzo łatwo się przesusza. Dodatkowo pielęgnacja skóry w okolicach 30 już nie jest taka łatwa. Przebarwienia goją się wolniej i coraz trudniej przywrócić skórze piękny wygląd po wysypach niespodzianek.

Wydawało mi się, że moja pielęgnacja jest super. Cóż, tylko mi się wydawało...

Wiosną z powodu bardzo ważnego projektu w pracy nie miałam czasu na wizytę u mojej ginekolog. Miałam więc przymusową przerwę w zażywaniu hormonów. I moja skóra poszalała. 

Miałam wrażenie, że nic z mojej pielęgnacji sobie nie radzi. Doszło do tego, że były dni kiedy używałam tylko kostki myjącej i wody termalnej. 

Przypomniał mi się wtedy ten post
Postanowiłam, że pomimo braku znajomości składów (tak, wiem powinnam się nauczyć co jest ok a co nie) zmienię swoją pielęgnację oraz sposób odżywiania.

Biochemia Urody nie przypadła mi do gustu wcale. Więc zamówiłam to pudełeczko:


 Jest to zestaw miniatur do kuracji oczyszczającej.


 W zestawie mamy krem oczyszczający, kąpiel parową, maskę oczyszczającą, maskę rewitalizującą, tonik i olejek.
Jestem pod ogromnym wrażeniem sklepu i podejścia do klienta. 
Zamówiłam tylko ten zestaw a dostałam masę próbek.


 Dodatkowo wszystkie kosmetyki i próbki są świetnie opisane. Jak kosmetyk powinien działać, jaki ma skład i jak go używać. 

Dzięki tym próbkom odkryłam krem z melisą - idealny na dzień. Pięknie uspakaja i normalizuje skórę. Świetnie sprawdza się pod makijażem. 
Próbka wystarczyła mi na ok 5 użyć i mogłam krem przetestować solo w wolny dzień i z różnymi podkładami.
Zamówiłam pełnowymiarowe opakowanie.

Zestaw już zaczęłam testować.

Jak sądzicie pielęgnacja naturalna lepiej działa czy to tylko mit?
Macie jakieś sprawdzone kosmetyki naturalne?


2 komentarze:

  1. Bardzo jestem ciekawa efektów Hauschka, kiedyś testowałam kilka produktów, ale nic z tego co Ty masz w zestawie. Różnie to bywa z naturalnymi kosmetykami, niektóre mi zupełnie nie podeszły (lavera) niektóre dały efekt na chwilę (John Masters) ale takich top pewniaków, które mogę polecić to nie mam, więc chyba jednak u mnie nie za bardzo się sprawdzają.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też podchodzę ostrożnie, poczekam jeszcze trochę i wszystko opiszę :)

      Usuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...