sobota, 26 maja 2012

Oeparol - krem pod oczy

Seria kosmetyków Oeparol bardzo mnie ciekawiła. Pomadki ochronne mają świetne więc spodziewałam się wiele po reszcie pielęgnacji. 
Kupiłam krem do rąk i krem pod oczy którego dzisiaj Wam przedstawię.


Co obiecuje producent?
OEPAROL BALANCE krem pod oczy - krem regenerujący pod oczy wygładza skórę wokół oczu i sprawia, że staje się ona bardziej świeża i elastyczna.

Krem jest w dość przystępnej cenie, 15 ml kosztuje ok 10 zł.
Opakowanie jest wygodne, zakręcane i zakończone dozownikiem. 
Nie ma problemu z wyciśnięciem odpowiedniej ilości kremu.


Konsystencja jest zbita i treściwa. Nie jest to lekki krem więc na dzień raczej odpada. Stosuję go na noc pod oczy i na powieki.
Krem dobrze się wchłania, nie przetłuszcza powiek (zdarzyło mi się kiedyś, że przez krem nie trzymały mi się bazy pod cienie).
Jest bardzo delikatny i nie uczula. Jenak nie można go nakładać zbyt dużo, ja za pierwszym razem przesadziłam i oczy mi łzawiły. Potem dałam niewielką ilość i było już ok.

Produkt spełnia obietnice producenta, skóra jest gładka i nawilżona. 
Używam go już od jakiegoś czasu i mam mniejszy problem z cieniami pod oczami i opuchlizną rano. 

Czy kupię ponownie? 
Tak!

Z czystym sumieniem polecam ten produkt. 


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...